Obchody pro chudší
Ať už politikové či ekonomové prohlašují o překonání krize cokoliv, pravdou je, že počet lidí, kteří mají hluboko do kapsy, spíše stoupá. A největším vzrůstem počtu zákazníků se ve Spojených státech chlubí řetězce založené na tom, že všechno stojí jeden dolar. To samozřejmě nedá spát těm obchodům, které (byť často ne zrovna oprávněně) budují svoji popularitu na nízkých cenách.
Trendu "zboží za dolar" se chytají i další řetězce, a protože nechtějí prodávat zboží sporné kvality, jdou na to jinak: výrobci pro ně připravují menší balení, což tlačí cenu pod magický jeden dolar. Wal-Mart tímto zbožím plní pulty především v oblastech s vysokou nezaměstnaností. jde vlastně o obrat o 180 stupňů, poslední desetiletí totiž zaznamenávala pravý opak – levnější byly obchody, kde se muselo nakupovat ve velkém. O chudší zákazníky se ale začínají zajímat i renovovaní výrobci jako Henkel, Hanes, či Nabisco, kteří pro ně připravují levnější značky. Tím levné obchody úspěšně lákají i zákazníky patřící ke střední třídě. A vyplácí se to, dnes tam chodí i ti, kteří nežijí od výplaty k výplatě.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz