Norton promuje nový produkt
Kampaň začala v polovině září a bude probíhat v tištěných i online IT médiích až do konce roku 2010. Reklamní kampaň podporuje nový produkt týmu Norton společnosti Symantec a je zaměřena na koncové uživatele.
Sada Norton Internet Security 2011 poskytuje velmi rychlé a vysoce účinné zabezpečení na trhu při minimálním vlivu na výkon počítače a překonává špičkový výkon předchozích verzí a existující standardy ochrany. Jako jediná dosáhla 100% bodového hodnocení ochrany v novém nezávislém testu společnosti Dennis Labs.
"Uživatelé jsou dnes zahlcováni nejrůznějšími jmény počítačových virů a hrozeb. Naším cílem je informovat veřejnost, že existuje jednoduché řešení, které jim zajistí maximální bezpečnost, aniž by se museli starat o cokoli dalšího. Samozřejmě pro zkušené uživatele produkt nabízí i řadu pokročilých funkcí a detailních informací," říká Patrick Müller, Consumer Sales Account Manager společnosti Symantec. "Nová verze Norton Internet Security nabízí vůbec nejefektivnější bezpečnostní řešení pro koncové uživatele, kteří se tak nemusí bát vynalézavých počítačových zločinců. Novinka je navíc vhodná i pro zabezpečení netbooků."
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz