Microsoft útočí
Společnost proto slibuje bombu, na kterou trh čeká. V rámci reklamní kampaně se objevil i pohřební průvod, ve kterém zaměstnanci Microsoftu převlečení za truchlící pozůstalé pohřbívají konkurenci v podobě rakví s logem Applu a BlackBerry. Jen Google se svým systémem Android byl nějak opomenut, pokud ovšem nepočítáme jednoho ze zaměstnanců Microsoftu, který celý pohřební průvod nafotil a vyvěsil na svoji stránku na portálu Flicker. Ironií osudu k tomu použil mobil s operačním systémem Android. Je ale možné, že se Microsoft nesnažil pohřbít konkurenci, ale svoji neúspěšnou minulost, kterou v oblasti mobilních telefonů pronásledovala jedna finanční katastrofa za druhou.
Celý pohřeb ale představoval jen předběžnou kratochvíli, celá reklamní kampaň bude spuštěna až 11. října v New Yorku. Kampaň s heslem "Přichází revoluce" je ale poněkud nepřesná – v oblasti mobilů již revoluce přišla a jmenovala se iPhone. Ohlásit revoluci je totiž jednoduché. Přinutit zákazníky, aby se jí chtěli zúčastnit, je mnohem složitější.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz