V kase YouTube konečně cinká
Každý týden si na portálu YouTube prohlédnou zvědavci nejméně 2 miliardy klipů doplněných reklamou. Klip sice pošle jednotlivec, ale technologie Content ID automaticky odhalí majitele autorských práv. Portál dodá reklamu a o zisk se rozdělí s majitelem, aniž by ten musel hnout prstem.
Zatím tyto klipy tvoří pouze 14 procent celkového počtu prohlédnutých videoklipů, jejich počet se ale každým rokem zdvojnásobí a již teď posunuly YouTube konečně do černých čísel. Je na čase, Google si před 4 roky koupil YouTube za 1,65 miliardy dolarů, o ostatních výdajích pak Google raději mlčí. Strategie získat nejdříve publikum, potom přijít na to, jak vydělávat, a nakonec celou myšlenku "prodat" reklamním agenturám, se očividně povedla. Pro Google se také otevřely dveře do lukrativní oblasti televizní reklamy, navíc konečně může jít o zlaté rouno reklamního kšeftu – reklamu na míru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz