OVB Vstřícná banka se v České republice zabydlela (9.9.2010)
První klientský rating OVB Vstřícná banka vstoupila již do třetího čtvrtletí hodnocení bank. Od svého startu v březnu roku 2010 se OVB Vstřícná banka stala respektovaným, uznávaným a vyhledávaným hodnocením našich bank.
Základní charakteristika hodnocení OVB Vstřícná banka
- Veřejnost a otevřenost hodnocení – veškeré komentáře, příspěvky i hodnocení porotců, serveru bankovnipoplatky.com a veřejnosti jsou plně veřejné a každý si je může vyhledat
- Konzervativnost a konzistentnost hodnocení – hodnocení je konzervativní a sleduje vývoj konkrétních kroků bank v jednotlivých čtvrtletích. Hodnocení je tak konzistentní a vždy navazuje na předchozí čtvrtletní hodnocení
- Vyváženost – Hodnocení stojí na třech pilířech, kterými jsou hodnocení odborné poroty, hodnocení serveru www.bankovnipoplatky.com a hodnocení široké veřejnosti
- Odbornost a kvalita – hlavním článkem hodnocení je hodnocení odborné jedenáctičlenné poroty. Porotci pocházejí ze světa financí, ekonomiky, práva, vysokého školství a médií.
OVB Vstřícná banka je projekt, který zaplnil volné místo na trhu svou originalitou a jedinečností. Do doby nástupu Vstřícné banky totiž neexistoval žádný projekt hodnotící banky, který by sledoval průběžně vývoj politiky a chování jednotlivých bank v oblasti retailu. Svou přidanou hodnotu tak takto jedinečně nastavené průběžného hodnocení nepřináší pouze veřejnosti či klientům bank, ale také bankám samým. OVB Vstřícná banka totiž monitoruje v průběhu času jednotlivé kroky a opatření bank a průběžně je vyhodnocuje. Banky tak mají velmi kvalitní zpětnou vazbu o tom, které kroky jsou hodnoceny pozitivně, které negativně nebo neutrálně, jak na jejich opatření reaguje veřejnost a jak si banka vede v porovnání s aktivitami konkurence.
Pozornost, kterou banky hodnocení OVB Vstřícná banka věnují lze pozorovat například v případě aktivního využívání značky „Nejvstřícnější banka“ v reklamách, tiskových zprávách bank či marketingových kampaních. Banky také aktivně komunikují a prezentují své kroky a opatření s organizátory projektu OVB Vstřícná banka.
Relevantnost hodnocení OVB Vstřícné banky potvrzují i výsledky projektu Zlatá koruna, který hodnotí mimo jiné i produkty bank, kdy se nejúspěšnější banky ve Zlaté koruně umístily na nejlepším místě i v hodnocení OVB Vstřícná banka, aniž se mohly oba projekty jakkoliv ovlivnit.
Velký zájem o hodnocení OVB Vstřícná banka projevují i média. Silné zázemí mediálních partnerů projektu a široká citovanost a publikovanost ve významných tuzemských médiích činí z OVB Vstřícné banky nejcitovanější projekt hodnocení bank na našem trhu.
Zájem, který o průběh i výsledky hodnocení OVB Vstřícná banka projevuje veřejnost, média i banky prokazuje potřebnost takto komplexního, plně veřejného, odborného a průběžného hodnocení bank na našem trhu.
www.vstricnabanka.cz Miroslav Zeman
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz