Poláci mají rádi Škodu
Deník E 15 napsal, že během prvních osmi měsíců roku 2010 Škoda prodala v Polsku více než 23,6 tisíc kusů automobilů. To jí dává 11,5 procentní podíl na polském trhu. Čísla vyplývají z nejnovější zprávy Institutu výzkumu automobilového trhu Samar. Více než polovina vozidel škoda koupili institucionální zákazníci.
Na druhém místě v polském žebříčku prodejů aut je značka Fiat. Poláci letos koupili téměř 17,1 tisíc kusů těchto vozidel, takže Fiat zaujímá 8,3 procentní podíl na trhu. Číslo tři, co do prodejnosti aut v Polsku, je Volkswagen. Automobilka v období od začátku ledna 2010 do konce srpna prodala 16,6 tisíc vozidel, to je zhruba 8,1 procenta trhu. Na dalších místech jsou Ford, Toyota, Opel, Renault, Kia, Peugeot a Hyundai.
Od začátku letošního roku prodej nových osobních automobilů v Polsku dosáhl objemu 205,4 tisíc kusů aut. To je v meziročním srovnání o 4,29 procenta méně. (E 15)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz