Web Direct pojišťovny se umí přizpůsobit
Nástroj umožňuje rozpoznat opakovaně přicházející zákazníky, porozumět jejich chování a následně přizpůsobit obsah stránek konkrétnímu typu návštěvníka. Novinku pro Direct pojišťovnu implementovala společnost Advertures, která je součástí skupiny Mather.
„Chceme, aby se návštěvníci na našich stránkách cítili příjemně a okamžitě našli informace, které právě potřebují. Aplikace Test&Target nám umožňuje sledovat reakce uživatelů na jednotlivé části obsahu a následně pak dynamicky sestavovat optimální výběr. Díky tomu se návštěvníkovi zobrazuje relevantní obsah s vyšší pravděpodobností konverze,“ říká Ondřej Vích, internet manažer Direct pojišťovny.
Nástroj Test&Target umožňuje sofistikovanou optimalizaci zobrazovaného obsahu na základě výsledků předchozího testování ve spojení s požadavky na segmentaci založené např. na způsobu, jakým se uživatel na stránky dostal. „Test&Target dokáže velice inteligentně reagovat na předchozí chování uživatele na našem webu a následně sestavit jednotlivé stránky z obsahu s vysokou mírou relevance,“ dodává Ondřej Vích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz