Mio zahájilo soutěž na Facebooku
Společnost Mio Technology, světový výrobce přenosných navigačních zařízení, spustil na svých facebookových stránkách soutěž „Virtuality Meets Reality“. Soutěžící mají za úkol pořídit snímek, na kterém jejich GPS zařízení ukazuje obrázek stejného místa, na jaké se právě dívají přes přední sklo auta. Dvacet nejoblíbenějších fotografií bude odměněno limitovanou sérií 2GB USB disků s originálním designem Mio Spirit. Mio spustilo stránku svých příznivců na Facebooku v říjnu 2009 a do srpna 2010 se k ní připojilo 2 254 fanoušků z 19 zemí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz