Epigram Awards zná finalisty
Do soutěže v psaní krátkych úderných online reklam Epigram Awards, kterou vyhlásily společně časopis Stratégie a agentura Etarget, se přihlásilo víc než třicet slovenských textařů. Dvacetsedm z nich odevzdalo reklamy v požadované forme organizátoři mezi nimi vybrali vítěze prvního kola.
Do dalších bojů postoupili:
* Vítěz týmu 1: Katka Králiková, Digitask
* Vítěz týmu 2: Martin Šabo, freelancer
* Vítěz týmu 3: Martina Minorová, Pergam a Lukáš Gira, freelancer*
* Vítěz týmu 4: Jaro Zacko, Triad a Vlado Kurek, mayer/mccann-erickson*
* Vítěz týmu 5: Dušan Mikušovič, Wiktor Leo Burnett
* Vítěz týmu 6: Marek Falat, InVerso
* Vítěz týmu 7: Tomáš Rosputinský, Istropolitana Ogilvy
* Vítěz týmu 8: Katarína Noskajová, Effectivity
* Vítěz týmu 9: Marko Kolar, Locomotive a Igor Lichnovský, Triad*
* u týmů s hvězdičkou ještě není jasný jednoznačný vítěz, odkazy vyjázaly stejnou výkonnost. Takto označené soutežící čeká samostatné mezikolo s novým zadaním.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz