ASA zakázala protiteroristickou reklamu
Reklamu, kterou v Británii vytvořila agentura TalkSport pro Asociaci policejních náčelníků Association of Chief Police Officers (ACPO), zakázala britská organizace dohlížející na reklamu (ASA) kvůli přílišné agresivitě. Když posluchači zjistí v sousedství "osobu mužského pohlaví která se s nikým nebaví, s nikým nestýká, platí pouze hotovostí a nikdy nevytahuje záclony", mají se mít na pozoru a zavolat důvěrnou protiteroristickou horkou linku.
Deset lidí si stěžovalo na to, že reklama je příliš agresivní a může nabádat k udávání občanů dodržujících zákon. Dalších 16 stěžovatelů věří, že tímto způsobem je možno šikanovat sousedy, devět má zato, že reklama vyvolává nepatřičný pocit strachu. Podle Metropolitní policie je chování popsané v reklamě založeno na trendech chování skutečných pachatelů teroristických činů. ASA rozhodla, že reklama nesmí být v současné podobě vysílána znovu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz