E-mailoví borci: Amazon, Tesco a M&S
Čtvrtina z tisíce britských respondentů uvedla jako důvod vysokého hodnocení přehlednou navigaci a jednoduchost. Výzkum dokázal, že email hraje důležitou roli v marketingových strategiích značek – navzdory tomu, že jde o jednu z nejstarších forem digitálního marketingu. Třetina respondentů uvedla, že se na základě mailu začala zajímat o inzerovaný produkt. Pro 85% uživatelů je email důležitým komunikačním nástrojem, 88% kontroluje svou stránku denně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz