Katy Perry – hvězda Deutsche Telekom
Zpěvačka se chystá ve svém oficiálním videoklipu k připravovanému singlu „Firework“ udělat ze svých největších fanoušků hvězdy. V rámci aktivit souvisejících s kampaní bude Deutsche Telekom se zpěvačkou spolupracovat na koncertních křtech v Berlíně, Vídni, Varšavě a Budapešti, zatímco zpěvačka podpoří nový program trvale udržitelného rozvoje této společnosti.
Zpěvačka Katy Perry je známá především svojí nefalšovaností a vystupováním milé „holky od vedle“. Devátého srpna zahájí akci, v rámci níž vybere několik nejšťastlivějších fanoušků, kteří budou účinkovat v oficiálním videoklipu „Firework“. Natáčení videoklipu je naplánováno na polovinu září. V každé zemi bude vybírání fanoušků probíhat různě: fanoušci budou muset splnit určitý úkol, natočit video se svým tanečním nebo pěveckým vystoupením nebo se jednoduše zúčastnit slosování. Mezi země, v nichž společnost Deutsche Telekom působí a které se této akce zúčastní, patří Německo, Rakousko, Maďarsko, Česká republika, Slovensko, Polsko, Makedonie a Černá Hora.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz