Číňané se přátelí se značkami
Ve zprávě se uvádí, že každý čtvrtý uživatel sociálních médií je "iniciátor" – vlivný uživatel, který pravidelně zahajuje konverzaci, vytváří obsah a publikuje své názory online, čímž se stává produktivním startovním bodem pro nové nápady, služby a produkty. Dalších 29% čínských uživatelů jsou "komentátoři", kteří reagují na názory ostatních – tito lidé jsou také "akcelerátory" nových nápadů. Největší skupinou (45%) jsou ti, kteří si prohlížejí obsah a dívají se po zábavných nápadech a populárních značkách.
Chris Reiterman, prezident OgilvyOne China a Ogilvy & Mather Group Shanghai, řekl: "Uživatelé sociálních médií v Číně jsou intenzivně spojení se svými značkami. Značky a diskuzi o nich považují za integrální část jejich sociální sítě. Jelikož každý čtvrtý uživatel vytváří vliv a chce být inspirován, ekonomika prioritizace a investování do iniciátorů je atraktivnější než kdy jindy." Dalším významným bodem zprávy je skutečnost, že uživatelé sociálních médií neupřednostňují "přátele" před "značkami". Značky jsou pro ně prostě třetí skupinou, se kterou se mohou identifikovat. 43% uživatelů se "přátelí" se značkami, a 21% dokonce aktivně propaguje a sdílí videa o značkách a produktech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz