Playboy poráží CNN i The Economist
Jak se stane, že Playboy, publikace dlouhodobě balancující na hraně přežití, přeskočí v hodnocení i těžké váhy jako The Economist nebo New York Times? Stalo se, a sice na Facebooku. Uvádí to portál Facebackers, který přináší průběžně aktualizovaná data a statistiky o užívání této sociální sítě. V množství kategorií (podle země, tématu, věku uživatelů) existuje i pořadí žurnalistických webových stránek, na něž uživatelé Facebooku nejčastěji odkazují a jichž jsou "fanoušky".
Výsledky jsou překvapivé, ačkoli Playboy za vedoucí místo vděčí patrně více lidské přirozenosti než marketingové genialitě. Televize CNN, renomovaný The Economist a satirický týdeník The Onion jsou na Facebooku populárnější, než čemu by nasvědčovaly pouhé údaje o návštěvnosti jejich webových stránek, naopak BBC si z tohoto pohledu vede relativně hůře.
Jak si vedou na Facebooku
1.Playboy 1 877 669
2.Google 1 634 019
3.CNN 984 401
4.The Onion 964 140
5.The New York Times 670 253
6.TED 498 794
7.Discovery Channel 464 110
8.The Economist 344 210
9.BBC Radio 1 327 738
10.Flaix FM 159 157
(Zdroj: Facebakers; číslo udává počet „fanoušků“ na sociální síti Facebook)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz