(Kurzy.cz)
Zisk Altrie ve 2Q rostl díky vyšším cenám vlajkových značek
Tržby ve 2Q poklesly meziročně o 6,6% na 6,27 mld.USD.
Firma na začátku května zvedla prodejní ceny pro velkoobchod v průměru pro všechny značky o 8 centů na krabičku. Vlajková loď v podobě značky Marlboro zvýšila svůj tržní podíl o 1,6% na 42,8%. Stoupl také zájem o "lehké" značky jejichž prodej stoupl o 9,6% na 181,9 miliónu balení.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz