Hry – pravidla se mění
Hraní na iPhonech nebo na Facebooku začíná výrobcům herních konzolí vrtat díru pod čarou ponoru. Pařiče schopné hrát 8 hodin nonstop, začínají střídat umírněnější hráči, kterým stačí pětiminutová rychlovka na mobilu.
Zatímco prodej konzole Wii padá volným pádem, Microsoft sází na Kinect, což je kopie Wii vylepšená digitální kamerou. Sony mezitím hodlá finanční díru zacelit pomocí her v 3D. Že je k tomu třeba koupit si za těžké peníze novou televizi, to už firemní stratégy nezajímá. Vše ale nemusí být zase tak úplně ztraceno, protože zakladatel Facebooku hodlá konečně začít vydělávat a první místo, na které mu padlo oko, jsou hry, které na tomto portálu hraje téměř polovina uživatelů. Době hraní zdarma zřejmě brzy odzvoní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz