Okay má na PR Ogilvy
Společnost Okay Elektrospotřebiče, největší maloobchodní řetězec s domácími spotřebiči a elektronikou od června spolupracuje s agenturou Ogilvy Public Relations. Ta jí zajistí kompletní PR služby, zejména tiskový servis.
„Jedná se o naši vůbec první spolupráci s PR agenturou,“ uvedla Miroslava Zajdáková, marketingová ředitelka Okay. Profesionálnější komunikace se má teď hodně zaměřit na regionální úroveň, na ní má Okay údajně bezkonkurenční síť prodejen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz