Podle CME poroste cena TV reklamy
O odhadu CME informovala agentura Bloomberg s tím, že podle mediální společnosti dosáhla cena televizní reklamy v regionu dna již v prvním čtvrtletí 2010. "Nálada na trzích se mírně zlepšila a ceny pro zadavatele reklamy budou opět růst v druhém pololetí," prohlásil šéf CME Adrian Sarbu s tím, že jeho společnost v době poklesu cen "podporovala klienty zvláštními akčními balíčky". Mediální skupina v loňském roce čelila 30procentnímu propadu ve výdajích na televizní reklamu, kdy v době vrcholící ekonomické krize společnosti snižovaly náklady a reklamu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz