Facebook mění politiku a sklízí kritiku
Nové podmínky upravují tři hlavní oblasti: sdílení polohy, různých informací na profilech uživatelů a informací o uživatelích s třetími stranami. Při funkcích o sdílení polohy přibyl koncept "místa", který by měl odkazovat na facebookovou stránku například konkrétní restaurace. Sdílení informací má být doplněny o konstatování, že zatímco na svém profilu má uživatel plnou kontrolu nad předepisování informacemi, k některým údajům je možné dostat se přes profily kontaktů nebo seznamu členů konkrétní skupiny. Zatímco v prvních dvou případech má jít jen o přizpůsobení podmínek na stav, do kterého se síť od poslední změny sama dostala, s poskytováním dat pro třetí strany je situace odlišná. Jednak chce Facebook dávat uživatelům nástroje kontroly toho, které informace jsou sdíleny s různými aplikacemi nebo internetovými stránkami. Sociální síť ale také chce spolupracovat s některými "předem schválenými partnery" s cílem zajistit "osobnější zážitek" při jejich využívání.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz