Příjmy z internetové reklamy stouply
V samotném únoru se ale meziroční růst zcela zastavil. Uvedli to zástupci Sdružení pro internetovou reklamu na tiskové konferenci. V loňském posledním čtvrtletí se příjmy z reklamy na webech zvýšily o dvě pětiny na 1,24 miliardy korun. V únoru nejvíce na internetovém trhu inkasoval Seznam, který utržil za zobrazovanou inzerci 95 milionů Kč. Následují Centrum Holdings se 46 miliony Kč a skupina Mafra s 39 miliony.
Nejvíce za internetovou reklamu utráceli prodejci automobilů, a to téměř 35 milionů Kč, následují poskytovatelé zpracování dat a webových služeb s téměř 30 miliony Kč a telekomunikační firmy s útratou 27 milionů korun. Stále více uživatelů si do počítače instaluje aplikace na blokování reklamy. Od května 2008 do loňského podzimu se jejich podíl zvýšil ze šesti na devět procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz