Phillips-Van Heusen se dohodl na koupi Tommy Hilfigera za tři miliardy dolarů
NEW YORK (MEDIAFAX) - Oděvní firma Phillips-Van Heusen se dohodla na koupi módní značky Tommy Hilfiger od londýnské společnosti Apax Partners za tři miliardy dolarů. Uvedla to v pondělí agentura Reuters s tím, že Phillips-Van Heusen tím chce zvýšit svou pozici v Evropě a Asii.
Phillips-Van Heusen, který již nyní vlastní značky jako Calvin Klein a Izod, očekává, že akvizice značky Tommi Hilfiger přinese zvýšení tržeb o 20 až 25 centů na akcii ještě v tomto fiskálním roce. Vedení oděvního domu Phillips-Van Heusen navíc očekává, že v příštím fiskálním roce díky nové značce vykáže růst zisku o 75 centů na akcii až na jeden dolar na akcii.
"Tommy Hilfiger vyhovuje všem naším akvizičním kritériím, je to silná značka, má výborný management, je vysoce ziskový s očekávání dalšího růstu tržeb a soustředí se na růst na mezinárodním trhu," uvedl Emanuel Chirico, výkonný ředitel společnosti Phillips-Van Heusen.
David Vandrovec, vandrovec@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz