Největší pozornost přitahuje Messi
Vyplývá to ze studie ekonomické fakulty Navarrské univerzity v Pamploně. Vědci počítali mediální hodnotu jednotlivých týmů podle toho, jak často o nich média referovala. Majitel loňského Zlatého míče Messi získal 21,6 bodu, na druhém místě za ním skončil nejdražší fotbalista světa Cristiano Ronaldo z Realu Madrid (19,6), třetí byl Wayne Rooney z Manchesteru United (13,6).
Pořadí klubů ovládla díky 96,6 bodu Barcelona, která v uplynulé sezoně získala šest trofejí. Na druhém místě je Real Madrid (83,0), který si díky drahým posilám za 250 milionů eur oproti loňsku polepšil o tři příčky. "Za pět let, co výzkum děláme, si nikdo tak výrazně nepolepšil," řekl profesor Francesc Pujol agentuře Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz