New York Times zpoplatní web
Bude přitom používat takzvaný měřený model - lidé si na ní každý měsíc budou moci zdarma přečíst jenom určitý počet článků, pak se jim zobrazí výzva, aby si zaplatili za neomezený přístup. Informovalo o tom vedení společnosti Times Company, která deník vydává.
"Stránce NYTimes.com to umožní vytvořit druhý zdroj příjmů a zároveň uchovat silný příjem z reklamy. Získá také potřebnou pružnost při stanovování vhodného poměru mezi bezplatným a placeným obsahem, aniž by se uzavřela před internetovými vyhledavači," uvedlo vedení firmy, která prý podobný krok zvažuje už déle než rok.
Podle webových stránek deníku zatím manažeři jeho vydavatele neuvedli, kolik budou za neomezený přístup na stránku vybírat, ani kolik článků si budou čtenáři moci přečíst zdarma. Podle nich se tento počet možná bude měnit v závislosti na stavu ekonomiky a poptávce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz