Sarkozy chce větší zdanění reklamy
Týkalo by se to gigantů Google, Yahoo či MSN. Sarkozy to řekl před umělci a představiteli zábavního průmyslu. Dodal také, že chce, aby se protimonopolní orgány Francie zabývaly otázkou, zda Google nezneužívá své dominantní pozice v internetovém vyhledávání.
"V současné době tyto společnosti platí daně v zemích, kde mají centrály, přestože tvoří velkou část našeho reklamního trhu," řekl prezident. Jeho slovům předcházela diskuse v tisku, zda by takové daňové příjmy neměly podporovat tvůrčí obory, které digitální revoluce poškodila. Návrhem se budou zabývat vládní úřady a vypracují pro situaci patřičnou studii.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz