U:fon snižuje náklady
V rámci redukce dochází současně ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková. Stávající obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází.
"Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout nejnižší ceny," říká Studničková. "Přestáváme proto masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavíráme i čtyři značkové prodejny. Naopak se více zaměříme na prodeje prostřednictvím velko i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu," dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz