Prasečí chřipka hitem polského internetu
Zeitgeist, v překladu "duch doby", kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly lidi v různých zemích světa. Polští uživatelé internetu heslo "projevy prasečí chřipky" začali vyhledávat v dubnu, kdy první smrtelné případy ohlásilo Mexiko. Přes léto zájem Poláků o toto onemocnění opadl, výrazně se zvýšil zase s příchodem podzimu, kdy osob, které onemocněly chřipkou, začalo týden od týdne ve velkém přibývat.
"Může to být jenom zvědavost, možná ale lidi hledají informace (o prasečí chřipce), protože se bojí," řekl listu Dziennik-Gazeta Prawna sociolog z Varšavské univerzity Aleksander Tarkowski, který se zabývá novými médii. Dodal, že pro stále větší počet Poláků je internet prvním místem, kde hledají odpovědi na otázky, jež je trápí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz