Nova drží pozici lídra
TV: Nova a Nova Cinema dosáhly v prime time podílu na sledovanosti 52,82 % v cílové skupině 15-54. Přestože celodenní share ostatních TV ve srovnání s obdobím před pěti lety několikanásobně vzrostl, televizní kanály Nova a Nova Cinema si dál drží pozici lídra na českém televizním trhu. Za celý den docílily v cílové skupině 15 - 54 podílu na publiku 45,84 %. Ve třetím čtvrtletí roku 2009 činil průměrný celodenní share kategorie ostatních TV bez Novy Cinemy v cílové skupině 15-54 20,55 %, tedy téměř trojnásobně víc, než tomu bylo v roce 2004, kdy byl pouze 6,93 %.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz