Olympia s pisoáry
Brněnská Olympia se 16. října rozšiřuje o novou pasáž, která přinese 20 tisíc m2 nové prodejní plochy a přes sedmdesát nových obchodů. Mezi značkami, které se v centru představují je i švédský módní řetězec KappAhl s vůbec prvním obchodem v Česku. Idea kampaně vznikla in-house, autorem je ředitel obchodu a marketingu Aleš Navrátil. „Hlavní inspirace přišla od našich obchodních partnerů – obchodníků. Několikrát v mírné nadsázce zmínili, že Olympia bude už tak velká, že by měla aspirovat na statut města,“ popisuje vznik claimu autor. Pro DTP zpracování padla volba na brněnské studio Dekameron. Nový komunikační slogan bude využit nejen pro launch nové expanze brněnské Olympie, ale stane se součástí komunikačního sloganu „Olympia... město nákupů“. Kampaň, která se zaměřuje na Brno, stokilometrové spádové oblasti ale i na dálnici D1, stála 8 milionů a je rozložena na venkovních nosičích, v instoru, tisku, rozhlase a internetu. Kampaň má dvě fáze: teaser s datem 16. října a claimem, ve druhé fázi byla přidána fotografie luxusní kabelky. Otevření nových prostor doprovodí i výstava pisoárů, které vytvořili mladí umělci – Pissoir Art Galery.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz