Toyota dá jednu miliardu dolarů do reklamy
DETROIT (MEDIAFAX) - Automobilka Toyota plánuje obří marketingovou kampaň v hodnotě přesahující jednu miliardu dolarů na podporu svých modelů na trhu ve Spojených státech, hlavním inzerovaným produktem má být hybridní vůz Prius. Informaci v pátek přinesla agentura Reuters.
Tento krok, díky kterému chce Toyota předstihnout svou konkurenci, je jen první změnou na cestě nového podnikání této automobilky na největším trhu v automobilovém sektoru. V červnu se totiž generálním ředitelem automobilky stal Apio Toyoda, který chce za svého působení zlepšit konkurenceschopnost automobilky.
Jenda miliarda amerických dolarů je určena jen na marketingovou kampaň, která bude probíhat ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku. Je to zhruba o 30 až 40 procent více, než jsou klasické čtvrtletní marketingové rozpočty Toyoty. Peníze jsou určeny jak na klasickou reklamu, tak i na různé bonusy.
Podle prodejců vozů Toyota se nový management firmy, vedený vnukem zakladatele automobilky, snaží zvrátit pokles prodejů svých vozů. Poklesem poptávky byla totiž firma zasažena mnohem více, než její největší konkurent Hyundai. „Naše zpráva zní, že se Toyota dává do pohybu,“ prohlásil Pete DeLongchamps, viceprezident prodejců skupiny Group 1 Automotive, který se zúčastnil jednání mezi prodejci a Toytou. Právě na tomto jednání byl marketingový plán automobilky představen.
Tereza Peprníková, peprnikova@mediafax.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz