Kraje chtějí společnou kampaň
Vítěz v průběhu tří let od krajů získá 180 milionů korun. Praze, jedinému kraji, který vede ODS, se projekt nelíbí a spolupracovat na něm zatím nehodlá. Agentura, kterou kraje vyberou, má připravovat kampaně, nakupovat reklamní prostory a navrhovat a tisknout propagační materiály. Součástí by mohla být i regionální hejtmanská televize na internetu nebo v digitální podobě. Kraje předpokládají, že služby za propagaci od jedné firmy vyjdou levněji. "Je to svého druhu také způsob, jak pomáháme našim krajům v době hospodářské krize, protože přece podpora cestovního ruchu znamená, že mohou přijet turisté," uvedl hejtman a předseda Asociace krajů ČR Michal Hašek (ČSSD).
Společná propagace se ale nezamlouvá bývalým hejtmanům a také Praze. Každý kraj by podle nich měl mít vlastní strategii, protože při lákání turistů jsou si vzájemně konkurencí. "Jsem přesvědčený, že těch 180 milionů má sloužit jako podpůrný rozpočet volební kampaně sociální demokracie," řekl místopředseda ODS a bývalý středočeský hejtman Petr Bendl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz