Komunitní weby přitahují
Minimálně jednou týdně na ně navíc zavítají tři čtvrtiny lidí využívajících internet. Vyplývá to z květnového průzkumu společnosti Mediaresearch. Nejaktivnější je v návštěvnosti komunitních webů, mezi které patří například Facebook, Myspace nebo Libimseti, věková skupina od 15 do 24 let. Téměř polovina jich navštěvuje komunitní weby několikrát denně a přibližně další třetina pak alespoň jednou za týden. Naopak respondenti starší 45 let mají oproti ostatním věkovým skupinám nejmenší zájem komunitní weby navštěvovat, ale i přesto na ně chodí nejméně jednou za týden více než polovina z nich.
"Lidé chodí na komunitní weby nejčastěji za prohlížením novinek, alespoň denně tak činí více než třetina respondentů, kteří deklarovali alespoň týdenní návštěvu komunitních webů. Druhým nejčastějším důvodem pro návštěvu komunitního webu je komunikace s jinými členy komunitního webu," uvádí průzkum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz