Nadace zdvojnásobí výtěžek kampaně
Nadace O2 tuto kampaň podpoří a zdvojnásobí výtěžek z dárcovských SMS, které lidé pošlou Lince bezpečí v období od 1. července do 15. září 2009. Cílem nové kampaně je poděkovat všem, kteří prostřednictvím DMS přispívají Lince bezpečí a zároveň oslovit další možné dárce. Nadace O2 kromě zdvojnásobení dárcovských SMS zajistí pro tuto kampaň inzertní prostory v médiích zdarma.
"Sdružení Linka bezpečí letos oslaví již 15 let a právě tak dlouho jí stojíme po boku jako generální partner," říká ředitelka Nadace O2 Ivana Šatrová. „Každoročně od nás získává veškeré telekomunikační služby zdarma a zároveň přispíváme na mzdy konzultantů, kteří na krizových linkách pomáhají dětem,“ doplňuje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz