S rozhlasem skákalo na 10 tisíc lidí
Organizátorům netradičního projektu se podařilo rozskákat téměř celou republiku a dosáhnout rekordu v počtu účastníků. Zároveň tato soutěž ukázala, že Češi si zachovávají svůj osobitý smysl pro humor.
Soutěž Doskočíme do Kanady probíhala od 11. května do 28. června. V duchu hesla „Kdo neskáče, není Čech!“ bylo za vysněný cíl doskočit do kanadského Vancouveru, dějiště zimních olympijských her 2010. Soutěž podpořili naši olympionici, kanadský velvyslanec i český velvyslanec v Kanadě, starostka města Sedlec-Prčice a další osobnosti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz