Press Lions džínám Wrangler
PRESS: Inzeráty Wrangleru vtipně využívaly lidské modely ve zvířecích pozicích. Šlo o klasickou tiskovou kampaň založenou na originálním nápadu. „Budoucnost tiskové reklamy nespočívá v interaktivně nebo v nových médiích,“ prohlásil porotce Matthias Schmidt. Jak ale poznamenal předseda poroty David Lubars, šéf severoamerické BBDO, tisk nemá svou budoucnost zcela jistou: „Jeden z ředitelů New York Times mi nedávno řekl, že kdyby jeho noviny zdarma věnovaly každému z předplatitelů elektronickou čtečku Kindle a přestaly vycházet v tištěné podobě, bylo by to mnohem levnější, než tisknout je dennodenně na papír,“ prohlásil Lubars v diskusi o budoucnosti printu, která se na vyhlašování vítězů rozproudila. Z České republiky byly do soutěže přihlášeny inzeráty na Panzani od Euro RSCG, plakáty pro Muzeum komunismu od Young & Rubicam a kampaň pro Konto bariéry od McCann Erickson; ani jedna z prací neuspěla. V kategorii Press Lions soutěžilo dohromady 5048 kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz