Tři čtvrtiny lidí čtou letáky pozorně
Čtvrtina respondentů uvedla, že letáky a nabídky ve schránkách jsou zbytečné. Vyplývá to z průzkumu agentury Median, kterého se zúčastnilo téměř osm tisíc osob. Letáky, které přijdou do poštovních schránek, důkladně prostuduje 38,2 procenta dotazovaných. Leták někdy dále využije 35,2 procenta respondentů. Téměř třetina oslovených respondentů se domnívá, že jsou letáky užitečné.
Naopak téměř 11 procent dotazovaných letáky vůbec nečte a vyhazuje je. Letáky nevyužívá 17,4 procenta respondentů. Celkově se o obsah reklamních letáků zajímají více ženy než muži, rozdíl činí téměř 20 procent. Průzkum se uskutečnil od září loňského roku do letošního března metodou dotazování v kombinaci se samostatným vyplněním dotazníku respondentem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz