Šrotovné nabízí další firmy
Šrotovné nabízí i prodejci cyklistických a lyžařských potřeb a svou vlastní verzi má také výrobce nožů. Prodejci se shodují, že jim tato forma propagace přinesla větší zájem a některým i vyšší tržby, reklamní odborníci to ale považují za dočasnou záležitost.
Slevu 1000 korun při nákupu nového kola a odevzdání starého nabízí zákazníkům od začátku června například ostravský prodejce cyklistických a lyžařských potřeb Madeja sport. "Oslovili jsme hlavně střední třídu a během dvou týdnů se nám shromáždilo kolem 25 kol. Akce splnila účel jak v reklamě, tak v tržbách," řekl zástupce vedoucího Radim Souček.
Podobné pozitivní zkušenosti má i brněnská společnost Top Office, která od února slibovala šrotovné na kancelářský nábytek. "Objevilo se několik článků v novinách, což považujeme za úspěch," uvedl marketingový ředitel Martin Chovanec. Celkem firma díky této reklamní akci prodala přibližně 350 židlí.
Vyšší zájem po zavedení takzvaného montérkovného, což je sleva 119 Kč po odevzdání jakékoliv staré montérkové soupravy a nákupu nové, zaznamenala také firma Canis Safety z Petřvaldu na Karvinsku. "Lidé zareagovali a staré montérky nosí," řekl Lubomír Tatarko, který má na starosti ve společnosti marketing.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz