Rádio Classic FM má nové logo
Kampaň s názvem Síla klasiky má posluchače přesvědčit, že klasická hudba není nudná a překonaná, ale naopak může zaujmout i mladé lidi. Focení kampaně probíhalo ve vile Bertramka, která má asociovat spojení s hudebním velikánem Wolfgangem Amadeem Mozartem. Vizuály kampaně se v průběhu června objeví v titulech a online serverech vydavatelství, televizní spoty budou vysílat televize Z1, Óčko, Spektrum či Fashion TV. Nově se posluchačům rádia Classic FM představí novinář Josef Klíma, který bude od července v programu pravidelně číst své glosy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz