Americká rodina na reklamě v Praze
Snímek zachycuje usmívající se manžele Smithovy, kteří drží v náručí své dvě malé děti. Daniell a Jeff Smithovi použili daný obrázek jako motiv na vánoční pohlednici a také ho umístili na internetový blog. Na to, že se stal součástí reklamy v Praze, je upozornil jejich přítel. Ten byl po příjezdu do českého hlavního města překvapen, když spatřil, jak se na něj z plakátu u supermarketu usmívají Smithovi.
Mario Bertuccio, jehož obchod s názvem Grazie se specializuje na dovoz italských specialit, použil snímek s rodinou Smithových pro reklamu na svou zásilkovou službu. Domníval se prý, že snímek byl vytvořen počítačem. Když se dozvěděl, že jde o skutečnou rodinu, podnikl kroky, aby reklamu odstranil. "Rádi pošleme rodině e-mail s omluvou," prohlásil Bertuccio a dodal, že kdyby rodina žila blíž, pozval by ji na víno.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz