Firmy přesouvají investice na web
Vyplývá to z průzkumu mezi zadavateli reklamy a reklamními agenturami, jehož výsledky novinářům poskytla prezidentka globální organizace pro marketing Sempo Sara Holoubeková. Firmy v USA a Kanadě loni za tuto reklamu utratily bezmála 13,5 miliardy dolarů (asi 263 miliard Kč).
"Výdaje na marketingové aktivity na webových vyhledávačích neustále rostou. Pro firmy je to nejefektivnější způsob reklamy s vysokou návratností," řekla Holoubeková.
Nárůst internetové reklamy se podle ní podepisuje také na množství inzerce v tištěných či jiných médiích, kde reklamy naopak ubývá. Důvodem je jednak současná ekonomická krize, jednak ale právě přesouvání reklamy z televize, rádia či novin na internet.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz