Postižení s ochrannou známkou
Jejím vlastníkem je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Známkou budou označovány výrobky, jež prokazatelně vyrobily, kompletovaly nebo balily handicapované osoby. Informovala o tom ředitelka NFOZP Hana Potměšilová.
Fond chce značkou pomoci prezentovat práci zdravotně postižených a motivovat veřejnost k nákupu výrobků s tímto označením. Lidé tak mohou přímo podpořit zaměstnavatele handicapovaných lidí. V současné době jich je již řada, většina z nich ale má značné problémy s odbytem výrobků a jejich propagací, uvedl nadační fond.
Založení značky dosud stálo zhruba 200 tisíc korun a následná marketingová kampaň vyjde ještě zhruba na osm milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz