Měsíc knihy z Mladé fronty
„Každý zákazník, který si v našich prodejnách koupí jakoukoli knihu z produkce nakladatelství Mladá fronta, dostane jako dárek paperback z edice Nejlepší detektivky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar, marketingový manažer Kanzelsberger. Zákazníci si během akce mohou vybrat z pěti jinak neprodávaných titulů: Pokání bratra Cadfaela od Ellis Petersové, Zavřenou knihu od Gilberta Adaira, Ve zlomku vteřiny od Davida Baldacciho, Případ je uzavřen od Patricie Wentworthové a Dantův klub od Matthewa Pearla. Společná marketingová akce je podpořena v celé své síti Kanzelsberger plakátovou kampaní a také produktovými letáky. „Akci chceme podpořit inzercí v tištěných titulech z produkce MF, zejména v deníku E15, na stránkách společenského týdeníku MF Plus a odborného marketingového týdeníku Strategie,“ uvádí Magdaléna Potměšilová, vedoucí marketingu nakladatelství Mladá fronta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz