T-Mobile sníží výdaje na reklamu
Celkový reklamní rozpočet ale snižovat nehodlá a prostředky investuje do jiných forem inzerce. Na setkání s novináři to uvedla viceprezidentka marketingové komunikace Lucia Tarbajovská. "Chceme flexibilněji pracovat s mediálním mixem a zaměřit se na interaktivní formy komunikace," uvedla Tarbajovská. Podle ní chce firma posílit inzerci například na internetu a komunitních službách. Ve sponzoringu se vedle vlastních akcí zaměří na festivaly, kde se jí podaří s organizátory domluvit širší spolupráci při komunikaci svých aktivit nebo nabídce služeb.
Ohledně využití mobilních telefonů jako reklamního média sleduje T-Mobile dva směry. Jedním z nich je plošné rozesílání reklamy například v krátkých textových zprávách, druhým pak nabídka lokálního obsahu podle toho, kde se uživatel nachází nebo co vyhledává.
V příštím týdnu T-Mobile spouští pilotní projekt odesílání reklamních SMS výměnou za volné minuty či zprávy zdarma. Zhruba za čtvrt roku má firma projekt vyhodnotit pro případné komerční využití. Uživatelé by výměnou za přijímání maximálně dvou reklamních zpráv denně mohli měsíčně získat možnost poslat až 50 SMS do všech sítí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz