Skandia expanduje do Česka
Středem pozornosti je v první řadě zejména inovativní koncepce investic Skandia Life Time. Kromě vstupu na český trh zakládá tato společnost i pobočku v Budapešti.
„Pro nás začíná rok 2009 slavnostně: otevřeli jsme naše kanceláře v Praze a Budapešti a s naší nabídkou nových investičních příležitostí jako Life Time jsme zahájili činnost v zemích střední a východní Evropy“, říká Mgr. Hermann Schrögenauer, předseda představenstva společnosti Skandia. „Už dlouho monitorujeme situaci ve střední a východní Evropě a vidíme v době zvyšující se životní úrovně zajímavý potenciál pro životní pojištění vázané na investiční fondy. Nestavíme však na prodeji přes hranice - náš recept na úspěch spočívá v globálním know-how spojeném s lokálním působením“.
Skandia Rakousko bude držet otěže pevně v rukou a řídit proces zavádění. „V rámci skupiny Old Mutual jsme považováni za příklad „Best Practice“, je potěšen pan Schrögenauer ze způsobu, jakým společnost vstoupila na trh. Vídeňský tým vyvíjí produkty pro sousední státy a přizpůsobuje je jejich daňovým a právním předpisům. Kromě inovací produktů řídí osvědčený tým z Rakouska rovněž marketing. „Naším cílem je podporovat naše hlavní produkty jako Life Time a jejich prodej. Očekáváme podobný vývoj jako v Rakousku a chceme i v Česku a Maďarsku patřit k lídrům trhu“, uvádí Schrögenauer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz