Zlatou pecku získala Mnichovská dohoda
Výsledky tradiční soutěže, která se konala již počtrnácté, dnes pořadatelé z Asociace českých reklamních agentur (AČRA) a týdeníku Strategie vyhlásili v pražském Hotelu Praha.
Porota ocenila celkem šest televizních spotů, mimo jiné reklamu na Fernet, v němž muž na pláži "vypustí" svou upovídanou ženu, či poněkud krvavou reklamu propagující festival divadelních vysokých škol v Bratislavě. Zlatou pecku získalo i pět rozhlasových spotů, tři tištěné inzeráty a tři multimediální a internetová prezentace. Tři reklamy byly oceněny v kategorii "jiné". Nejvíce Zlatých pecek získaly reklamní agentury Euro RSCG, celkem šest, a Young & Rubicam, celkem čtyři.
Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo 42 agentur, z toho třetina slovenských, s 235 přihlášenými díly. Celkem 75 z nich se dostalo do užšího výběru. O vítězích rozhodovala odborná porota složená složená z profesionálů z oboru, jakými jsou kameramani, fotografové, střihači, výtvarníci, režiséři a hudební skladatelé. V čele poroty letos stál kreativní ředitel Novy Michal Pacina.
Přečtěte si také
Zlato online
Datum | Jedn. | Kurz |
---|---|---|
18.04.2024 22:08 | 1 unce | 2 380,12 USD |
18.04.2024 22:04 | 1 unce | 2 380,29 USD |
18.04.2024 21:54 | 1 unce | 2 380,24 USD |
18.04.2024 21:48 | 1 unce | 2 380,39 USD |
18.04.2024 21:42 | 1 unce | 2 380,69 USD |
18.04.2024 21:34 | 1 unce | 2 379,47 USD |
18.04.2024 21:28 | 1 unce | 2 380,21 USD |
18.04.2024 21:22 | 1 unce | 2 383,84 USD |
18.04.2024 21:16 | 1 unce | 2 384,56 USD |
18.04.2024 21:06 | 1 unce | 2 382,10 USD |