ČT chystá nový odívací magazín
Magazín nechce nabízet výlety na přehlídková mola ani nákupy v exkluzivních buticích, ale chce spolupracovat s diváky, kteří autorům pořadu dovolí nahlédnout do svého šatníku, řekla mluvčí ostravského studia Jolanda Pilařová.
V pořadu Zkus mít vkus tak každý pátek od 17:30 budou moci diváci spolu s moderátorkou pořadu Lucií Loosovou nahlédnout do jednoho šatníku. "Osoba, která si štáb pustí do svého soukromí, nám prozradí nejen to, v čem nejraději chodí do práce, ale i do čeho se obléká přes den a třeba i to, v čem uléhá," uvedla Pilařová.
"Všechno to hemžení bude z nadhledu sledovat vizážista, který poradí, v čem je třeba přidat, kde ubrat, a někdy i pochválí za dobrý vkus," doplnila mluvčí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz