Příjmy z internetové reklamy vzrostly
Zvýšily se i ve srovnání s předchozím čtvrtletím, a to o dvě procenta. Vyplývá to ze zveřejněné zprávy společností Interactive Advertising Bureau a PricewaterhouseCoopers LLP.
Akcie společností závisejících na příjmech z internetové reklamy, včetně firmy Google, v poslední době prudce klesaly. Příčinou byly obavy, že ekonomický propad se promítne i do zpomalení trhu s internetovou reklamou.
Růst reklamních příjmů v současném ekonomickém prostředí je dobrou zprávou, uvedl partner PricewaterhouseCoopers David Silverman. Zájem inzerentů o reklamu na internetu podle něj neochabuje, protože často platí až na základě výkonu reklamy, tedy třeba pouze v případě, že spotřebitelé na reklamu kliknou, aby se na stránky nabízené v reklamě podívali.
Za devět měsíců příjmy z internetové reklamy vystoupily na 17,3 miliardy dolarů. Ve stejném období loni činily 15,2 miliardy dolarů, napsala agentura AP.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz