Americký tisk v reklamním pádu
Čísla jsou podle analytiků hrozivá a pokles reklamních příjmů akceleruje. Úhrnný příjem necelých 18,5 miliardy dolarů představuje pětiprocentní pokles. A při celkovém počtu 154 125 reklamních stránek je pokles dokonce 9,5procentní. Když se počítá jen třetí čtvrtletí, je to ještě horší, finanční pokles o 8,8 procent, pád v počtu stránek pak dosahuje téměř 13 procent.
Pouhé tři kategorie časopisů prokázaly vzrůst příjmů z reklam – jídlo (3,4 %), přímý prodej (4,5 %) a hotely (3,1 %). Největšího poklesu se pak dočkala tato odvětví: automobilový průmysl (20 %), technologie (11,3 %) a farmaceutie (13 %).
To ovšem platí pouze pro 9 měsíců roku 2009, protože i ty oblasti, které jsou na tom zatím dobře, zažívají teď v druhé polovině roku pokles, často dokonce značný. Příkladem může být právě oblast potravin, jejíž příjmy klesly už o 18 procent. Jelikož v tomto čtvrtletí poklesly příjmy ve všech oblastech, je výhled do posledních měsíců tohoto roku značně nepříznivý.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz