Vavříková expanduje na Slovensko
Česká podnikatelka věří, že se jí u slovenských sousedů podaří se zážitky vytvořit minimálně stejně úspěšné odvětví „dárkového trhu“, jako je tomu u nás, kde loni Češi za zážitky utratili přibližně 100 milionů korun. Kromě klasického e-shopu chystá do konce roku také retailový prodej přímo v Bratislavě.
„Češi mají o nemateriální dárky – zážitky stále větší zájem. V letošním roce prodáváme průměrně 600 zážitků měsíčně, a hlavní vánoční sezóna je teprve před námi. Slovenský trh sledujeme už delší dobu, podle našich průzkumů by měl naplnit naše očekávání. Zákazníkům chceme nabídnout naše bohaté zkušenosti a propracovaný servis služeb, které jsme získali během několikaletého působení v České republice “ uvádí Vavříková.
Pro letošní rok je v plánu rozšířit stávající nabídku zážitků a otevřít prodejní a kontaktní místo v Bratislavě. V současné době zde funguje pouze kancelář a e-shop. Slovenská Firma na zážitky bude mít do konce roku tři kmenové zaměstnance a podporu celého týmu z České republiky. Po stabilizaci segmentu zaměřeného na přímé zákazníky se chce Vavříková zaměřit i na rozvoj trhu pro firemní klientelu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz