Vivantis koupil e-shop Obleceni.cz
Internetový obchod Obleceni.cz, jehož prodejní cena přesáhla 600 tisíc korun, projde v příštích měsících zásadní modernizací. Po technické stránce již nestačí z hlediska SEO, použitelnosti, flexibility ani designu. Investice do technologie nového obchodu se bude pohybovat v řádech statisíců, přičemž na moderní koncepci e-shopů společnosti Vivantis by mohl fungovat již na jaře příštího roku.
„Vstupu na internetový trh s oblečením jsme se dlouho bránili. Je to problematická komodita z důvodu často vraceného zboží bez možnosti dalšího prodeje. Na druhou stranu však ideálně navazuje na naše produktové skupiny jak cenovou hladinou, tak cílovou skupinou,“ sdělil Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, která již provozuje e-shopy Krasa.cz, Parfemy.cz, Sperky.cz, či Hodinky.cz. „Musíme jít cestou mimořádně kvalitní prezentace zboží a doprovodných informací. Uvažujeme také o 3d modelech zboží. Technologie 3d scanneru je zatím příliš drahá a neumožňuje masivní nasazení, to se však může během několika měsíců změnit,“ doplnil Rozhoň, který počítá s návratností investic v horizontu maximálně dvou let. Kromě zásilkových obchodů totiž dosud není v tuzemsku internetový obchod s komplexní nabídkou oblečení.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz