Debatu McCain-Obama vidělo 56,5 milionu lidí
Počtem diváků tak poslední debata překonala první televizní duel mezi Obamou a McCainem z konce září, který sledovalo 52,4 milionu lidí. O závěrečnou debatu byl ale menší zájem než o druhou televizní bitvu mezi prezidentskými kandidáty, již si 7. října nenechalo ujít 63,2 milionu lidí.
Podle odborníků měla poslední, 90 minut trvající debata nižší sledovanost než prostřední duel patrně také kvůli tomu, že ve středu večer přenášela televize Fox baseballový zápas mezi baseballisty z Filadelfie a Los Angeles Dodgers. Phillies ve středečním pátém duelu finále Národní ligy porazili v Los Angeles Dodgers 5:1. Ve Filadelfii prý sledovalo víc lidí zápas než debatu, v níž McCain a Obama představovali Američanům své názory v domácích a ekonomických otázkách.
Vysoká sledovanost. Na třetí duel Obamy s McCainem se dívalo 56,5 milionu lidí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz